Sharpeinbailey.blogg.se

Livet med en Shar pei!

Spårning!

Kategori: Träning


Igår var grannen så snäll att vi fick följa med henne när hon lade åt spår till sin hund Cassia!
Jag ville se hur det gick till och Mia var så snäll att hon lade ut spår till Bailey med och det 
gick jätte bra! Han blev lite distraherad då det ligger en aktiv skjutbana i närheten.
Men annars var han jätte duktig! Tyvärr hade jag inte med mig kameran men vi gick ut även idag
med brorsan och hans rottis tjej Grazy och grannen Mia och hennes hoffe tjej Cassia och 
då fick jag med mig kameran och några foton blev tagna! 



Alla 3 vovvar tyckte det var kul! 
Detta ska vi fortsätta med jag & Bailey då det gått jätte bra med min fis! 
Har lärt honom ett nytt trick, dock sitter det inte 100% än, men han kan vinka ;) haha

Ska försöka filma lite och visa lite grund saker bara. 

Ha en fortsatt fin dag vänner! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: