Sharpeinbailey.blogg.se

Livet med en Shar pei!

Hösten skall spenderas i skogen!

Kategori: Min vardag



Jag älskar att vandra i skogen och det gör också Bailey och min dotter Leah.
Vi är riktiga skogsmullar!

På hösten är det extra mysigt att gå där då det luktar speciellt och att vandra på lederna
när löven yrar ner runt om en.. Åh, härliga höst!

Igår var vi där nere och vi hade lite tur i oturen att solen kikade fram!
Jag tycker inte om värmen, så enligt mig kunde den hållt sig borta!

Bailey njöt för fullt och alla barnen vi hade med oss också!
Att ha 6 stycken barn med sig på turen gjorde honom dock väldigt distraherad och 
han lyssnade inte speciellt bra! Men det är väl klart det när man inte vill annat än att lattja med ungarna,
då har man inte tid att stanna när matte säger det eller sitta ... Tråkigt!!!



Som ni ser han han lagt på sig rätt bra och vilken energi han har :) SÅ ROLIGT!

Nej, ska faktiskt ut på en kortis med honom nu!

Ha en fin höstig Måndag djurvänner :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: