Sharpeinbailey.blogg.se

Livet med en Shar pei!

GOD FORTSÄTTNING

Kategori: Min vardag

Önskar Bailey med Familj!



Vi lever här hemma och har köpt en ny digital kamera som tar super bra bilder ;) 

Om 4 dagar ska jag ge mig ut i skogen med Bailey igen då maken börjar sin semester!
Då blir det lättare att dra ut dit då det ej är plogat och jag har dottern med mig som inte riktigt
har lärt sig hur man tar sig fram i djup snö... Jobbigt att vara 3 år vid såna lägen hihi!

Varma kramar till er alla från snöiga stockholm!

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hej vad kul att du kikade in. Har varit dålig på att uppdatera på ett tag. Vad söt din vovvsing är. Sharpei är en underbar ras. Ebba är familjens hund. Jag bor inte hemma men träffar Ebba så ofta jag kan :-) Evba kommer från tempelhundenskennel i Malung. :-) Gott nytt :-)

    Svar: Där kommer Bailey ifrån också :)
    Bailey

    2012-12-30 | 17:42:44
    Bloggadress: http://peterssonemma.wordpress.com
  • Veterinärbloggen säger:

    Hej!

    jag vet inte om du såg mitt svar på din kommentar på min blogg? Jag skrev såhär:

    Hej Madeleine!

    Tack för din kommentar. Mitt inlägg berörde frågan bara på ytan och det skulle vara kul att få en lite djupare inblick i situationen. Skulle du vilja skriva ett gästinlägg som förklarar problemet lite bättre och berätta vilka åtgärder som tas och borde tas för att ta hand om rasen? Det skulle vara kul att höra från en mer insatt och som lever med frågan.

    Alexandra

    Svar: Hej, är inte så insatt som det kanske verkar... Vilket problem är det du vill att jag ska förklara? Förstår inte riktigt?
    "Lever med frågan" Hur menar du då?
    Ja jag lever med en Shar pei som är bland den bästa rasen man kan ha om du frågar mig :P
    Bailey

    2013-01-12 | 12:14:27
    Bloggadress: http://veterinarbloggen.se/

Kommentera inlägget här: